Equinox Böyle bir şey gördüm de bilgisi olan var mı gerçekten 3 tl zam gelecek mi? Pahalılıktan kafayı yiycem artık 🤦🏻♀️
Serife00 En son 9 TL den alıyordum litresini bulunduğum şehirde şuan 82 krşluk bir artıştan bahsediliyor. Sizin ilinizde ne kadar ? litresi.
Sarekuzu_19 Equinox Zam değil zamcık 😂 Hiç şaşırmam dolar altın aldı başını gidiyor benzine falanda gelir büyük ihtimalle
Gorkeminannesiii Equinox heryerde benzin sıkıntılı heryer derken bütün dış ülkelerde eminim burdada olur gibi
Sarekuzu_19 Serife00 Asla müsade etmezlerdi bence söylenecek çok şey varda işte en ufak şeyde ifadeye çağırıyorlar neyse …