Aceranne eminemre99 bi de kilolu bebekse ondan da olabilir ama ben doktor değilim tabi doktoruna danışsan daha iyi olur
Aselduru88 eminemre99 gastroentroloji bölümüne gitmeniz gerekiyor bizimde yüksek çıktı 5 aylıktı ultrason çekildi bir sorun gözükmedi şuan 14 aylık
eminemre99 Aselduru88 evet canım o bölümü fuydum gitmedik de bugün yüksek çıktı doktor bakalım bir iki ay. Sonra dedi . Sizin kaç ti değerleri hani çok mu yüksek canım benim
eminemre99 Birbebekkkbircicek canım alt ast düzeldi çok şükür ama şimdi de çok denilen bir değer yüksek geliyor nedense iki hafta sonra çağırdı canım