PrensinAnnesi34 Kızlar merhaba salatalık turşusu yaptım suyu bulandı tadında bişey yok erimedi ama neden böyle oluyor sizce nohut yapar dediler ufak bir bidona yaptım ona nohut atmadım ama oda bulandı.
Gulsen4224 PrensinAnnesi34 tuz sirke su oranında dengesizlik olduğundan yada kapağını sıkı kapatmadığından da olabilir cnm
birtutamsac PrensinAnnesi34 elinizi sokun turşuyu alırken annem öyle yapıyo o suyun bulanıklığı gidiyo ben çatalla alıyorum bulanınca annem söylemişti böyle yap diye 😂
Elif1150Ecem PrensinAnnesi34 kullandığınız su musluk suyu ise ondan oluyor, arıtmaniz yoksa eğer mecburen musluk suyu mu kullanacaksanız eğer kaynatıp soğumuş bir şekilde kullanın 😉🤗
PrensinAnnesi34 Gulsen4224 ya neten baktığım gibi yapıyor 5 6 kasık kaya tuzundan yapıyorum 5 kiloluk bidona
Gulsen4224 PrensinAnnesi34 5 yemek kaşığı kaya tuzu (eksik olursa ekleyebilirsiniz) 2, 5 litre hazır su (eksik gelirse ekleyebilirsiniz) 3 su bardağı sirke (üzüm sirkesi) 2 tatlı kaşığı limon tuzu. bu şekil cnm
PrensinAnnesi34 Gulsen4224 5 litre tursuluk bidona 5 6 kasık kaya tuzu 1 tatlı kaşığı limon tuzu 1 tatlı kaşığı şeker koyuyorum bende canım
balkanlardangelensogukhava Hazır su ile mi kurdunuz? Çeşme suyu kullanınca da olabiliyor böyle bir sorun. Hazır su ile kurduğum zaman berrak oluyor suyu. Hiç bulanıklık olmuyor.
Gulsen4224 PrensinAnnesi34 bende bu şekil cnm sudanda olabilir Çeşme suları bozuk bulanık baya nerden yaptın