Poyrazc Hanımlar merhaba oglum 3 Ay 1 günlük rota aşısı olacak ti ama acil sünnet olması gerekiyor pipi ucunda catlak olmuş bugün eşim saglik ocağına gitmiş orda aceleye gerek yok 4. Ayda ilk doz 6.ayda da ikinci doz rotayı olabilir sıkıştırmayin demişler bende hep belli bi zamandan sonra olmaz diye biliyordum iyice kafam karıştı varmi 4. Ayda rota 0lan yada bilgisi olan
Derya-Anne Poyrazc bilgim yok canım üstte kalsın. Ama bisey sormak istiyorum bebeğinin pipisinin ucunda çatlak olduğunu nasıl anladınız benimde oğlum varda 2 ay 12 günlük
Ssonposta Poyrazc bizde 3,5 aylık yaptırdık doktorumuz belli haftalık aralığında yapılması gerektiğini söylemişti bize bence doktoruyla görüşün bilgi alın derim geçmiş olsun hayırlısı olsun sünnet içinde 😊
-Gizem- Poyrazc hayır rota aşısının süresi var biz de gidememiştik sonra hesapladım gittim 4-5 gün geçmişti . Doktor çok istersen yaptır ama yan etkileri daha fazla olur o yüzden doğru zamanlama süresi var dedi. Çok üzülmüştüm. Genelde 6ay 1 yaş arası rotavirüsü bulaşma oranı fazlaymış. Allah korusun bütün bebişleri 🤲🏻
Poyrazc ErkekkAnnesii bugün eşime de oyle demişler bende en geç 3 Ay 10 gunlukken oluyor diye duydum pazartesi de sünneti var sıkıştırmayin demişler bugün de sağlık ocağından aile hekimide be de aynısını demiş 4. Ve 6.ayda yaptıranlar da var diye
Poyrazc Derya-Anne çok ağlıyordu dedik acaba makat catlagi falan mi var diye bakarken eşim farketti pipi ucunda ki derisini geriye doğru çekince orda belliydi
Poyrazc Ssonposta teşekkür ederim saglik ocağında ki ebe de aile hekimide aynısı ni demiş bende şaşırdım
Poyrazc -Gizem- amin amin inşallah benim de aklımda yaptırmak da pazartesi sünnet olacak sikistirmayin 4.ayda olur demiş ebe eşime aile hekimine sordurdum geri gönderip oda demiş 4.ve 6. Ayda yaptıranlar var diye
Sedakcby Poyrazc 3 ve 5.aylarda yaptirdik biz. Rota aşısının yapılacağı aylar belirli ve önemli diye biliyorum. Ya 2 4 6.aylarda oluyor 3 doz. Yada 3 ve 5
Derya-Anne Poyrazc ya bende derisinin içinde idrar falan kalmasın diye altını alırken geri çekip siliyorum ama canını falanda acitirim diye korkuyorum eşimde çok geri çekme derisini acıtırsın diyo çatlak nasıl oluyo acaba çizgi gibi bişeymi. Ya soruyorum kusura bakmayın ilk çocuğum kız olduğu için pek bilgim yok erkek çocukları hakkında
UraSsmom Poyrazc 3 ay 15 günlükken son diye biliyorum biz 3 aylıkken yaptırmıştım ilk dozu diğerini de 5 aylıkken
Poyrazc UraSsmom bende 3 Ay 10 günlük ken son diye biliyordum bugünde hem aile hekimi hem ebe 4 ve 6 da olur demiş 🤷♀️
Poyrazc Derya-Anne estağfurullah ne demek evlat olunca insan herseyi düşünüyor deriyi siyirdiginda içten çıkması gerekiyor mus o çıkmıyor diye şüphelendi eşim doktora götürdük oda cocuk cerrahiye yönlendirdi oda şüphelendi cerrah ta catlak var çiş yaptıkça acır sünnet yapalım dedi krem verdi
Derya-Anne Poyrazc tamam çok teşekkür ederim canım benim bidaha altını aldiğimda kontrol edicem çok sağol 🥰🥰❤❤
yaseanne1 3,5 ve 5,5 aylar son.. Hatta şöyle 14+6 haftalıktan önce ilk dozu olması, 24 haftadan önce 2 dozu olması gerekir yoksa olamaz demişti doktorumuz biz de ucu ucuna yaptırdık hep.
Poyrazc yaseanne1 vallahi bilemedim bende yarın bi cocuk doktoruna sorayım şuan 3 Ay 1 günlük pazartesi sünnet olmadi sünnet ten 2 3 gün sonra olması sıkıntı olmaz sa hemen yaptırayım
Poyrazc UraSsmom aslında sistemden de bakmış ebe ama kac günlük falan diye emin olmak için acele etmeyin 4 ve 6 da olsun demiş ama bilemedim yeni türü mu çıktı aşının en iyisi bi çocuk doktoruna sormak
Sevvaldal Poyrazc 8 aya kadar iki dozun olması gerekliymiş. Biz kaçırdığımız için 2. dozu yapmamıştı doktor