Kızlar ben 5 ay önce sezeryanla doğum yaptım lohusalık 60 gün falan sürdü ama lekelenme şeklinde hemen ardından bir ay sonra adet gördüm normaldi daha sonra bir ay bile dolmadan ikinci adetimi gördüm ama beş günden sonra kahvernegi leke geldi 10 gün falan sürdü şimdi ramazanın ilk günü 6 mayısta üçüncü adetimi de gördüm ama benim beş günden sonra kahverengi leke geliyor ve hala bitmedi ilçede oturuyorum kadın doğuma gidemiyorum şu an benim gibi olan var mı acaba bu normal mi bilen var mı şimdiden teşekkür ederim herkese