Göbek bağı düştükten sonra iltihaplanma ve kanama oldu sağlık ocağı hastaneye yönlendirdi doktorumuza gittik. Gümüş nitratla yakıldı ve k vit iğnesi yapıldı. Fakat tam kurumamış hala beze ve zıbına kan bulaşıyo başına gelen var mı tekrar gitmeli miyim