littleprincesmom1 Bebeğim yenidoğan tüm gün tek başıma kalıyorum sıkılıyorum. Televizyonun parlaklığını ve sesini iyice kıstım zaten sırtı dönük oluyor. Siz nasıl vakit geçiriyorsunuz TV falan açıyor musunuz ?
Sssbbbb littleprincesmom1 Bebeğim üç buçuk aylık hala izlerken emziriyorum çünkü uzun sürüyor ve çok canım sıkılıyor 😄
NehirHaticeArican littleprincesmom1 kırk yılda bi acarsam açardım veya telde bişey bakardım yoksa genelde kızımı okşar onunla konuşurdum o da bni dinler tepki verirdi ♥️ama sütten kestim 1 aydır emmiyor
tgbmhr littleprincesmom1 Anne oldunuz diye herşeyden vazgeçecek değilsiniz, tabi ki oturun izleyin. herşeyden önce bir birey olduğunuzun ve ihtiyaçlarınızın olduğunun farkında olun. annelik fedakarlıktır tamam evet ama kendi benliğinizden vazgeçmek demek değildir🤗
MyEternalLoveNoyann littleprincesmom1 izliyorum valla çünkü dinlene dinlene emdiği için sıkılıyorum 1saat belki memede kalıyor orda uyuyor falan
SalEz littleprincesmom1 İzliyordum telefonla da oynuyordum özellikle gece uyandığında uyumamak için yapıyordum ama anlamaya başlayınca ikisinide biraktim