Merhabalar kızım 2 buçuk aylık kucağımızda tutarken başını kaldırıyor , dik tutuyor ,ama yüz üstü yatınca kaldıramıyor ;( ve asla yüz üstü yatmıyo basıyo çığlığı ;(2 aylık kontrolde başı tutuyo dedi de sıkıntı yok dedi ama benim canım sıkılıyor, sizde durumda ne anneler