Seda2929 ben çok krem kullandım faydasını görmedim malesf zeytin yağını ısıtıyordm ılıdıktan sonra sürüyordum kantorun yağı sürdüm her emzirme de önce göğüsümü skıp sütle ıslatıyordum emzirme den sonra mutlaka yıkıyordum göğüslerimi kurutuyordum şükür geçti çok zor Allah yardımcın olsun 🙏🙏