Mertin-annesi öyle gerçekten.. Bir gün diğer günü tutmuyor
Valla Ankara ın sogugunda bile sıkıntı çekmedik, simdi Diyarbakır ın sıcagındayız. Rahatsızlık hissetmesi hiç, en azından bana yansımadı huzursuz olduğu bir konu. Öyle devam ediyoruz bakalım. Ama artık kaloriferin üstüne koyacağım ılık kalsın bari