Mirmersem21 Kızlar sizce en uygun ne zaman sünnet edilmeli benim büyük oğlum 2 yaşına girecek 3 aylıkken yaptıracaktık amaa araya bişeyler girdi daha kaldı şimdi çok yaramaz yaptırmayı düşünmüyorum ama 2 aylık bi oğlum daha var onu yaptırmak istiyorum sizce ne zaman yapılmalı ???
Asafbey44 Mirmersem21 bende 15 aylıkken yaptırdım korkuyordum ama çok zor geçmedi çişi geldikçe agladı sadece ya küçükken yaptırmak yada 4-5 yaş sonrası yaptırmak mantıklı büyük çocuklar daha az aglıyor
isabel Mirmersem21 hareketlenmeye başladıktan sonra zor olur. Benim tercihim ilk 5-6 ay. Oğlum 3 aylıktı rahat geçti
Aysenes Mirmersem21 ben 8 aylıkken yaptırdım mecburdum enfeksiyon geciriyordu durmadan. Cok hareketliydi ama hic zorlanmadık zaten hemen iyileşti.
Annis-ogul Mirmersem21 2 aylıkken yaptırdım cok memnunum kaldım. 3 günde iyilesti c9k sukur .gec kalmayın bnxe daha fazla co kfark ediyo
Ahmet16 Ben 3 aylıkken yaptırdım cok güzel geçirdik hamd olsun cunku az daha büyüse bilincleniyor ve dönmeleri hareketleri cogalıyordu ilk gün cok agladı ara ara ertesi güne birsey kalmadı cok şükür (( UYKUDA SÜNNET DİYE TEKNİK VAR O YÖNTEMLE YAPTIRDIK ))
Wanderlust Mirmersem21 2 aylikken yaptirdik hayatta verdigimiz en dogru karardi. Kesinlikle donmeye baslamadan yaptirin ilk 3 ay en iyisi hatta 40i icindeyken yaptirmak en guzeli uyusturulmaya bile ihtiyac olmuyor ama biz de gec kalip 2aylikken yaptirdik hic anlamadi cok cok rahat gecti