Kızlar doğum kontrol hapı kullanıyorum 3 aydır benim normalde diz altlarım sürekli morarır sarardı neyse dün bileğime baktım küçük bi sarartı bi yere mi çarptım diye düşünürken bugün aynada da gözümün altının morardığını gördüm dayak yemiş gibiyim acaba ondan dolayı bilmiyorum ben normalde yazz kullanıyordum eşim yanlışlıkla yasmin almış bu ay onu kullanıyorum anlamadım neden böyle oldu kan pıhtılaşması mı yoksa başk şeyden mi bilen duyan var mı bu durumu?