28 aylık kızımı götürdüm geçen ay psikiyatrise. Anne ve dededen başka kelimesi yoktu. Kreşe gitmesini önerdi doktor ve tv telefon sıfıra inecek kesinlikle yasak dedi.ayrıca işitme testi yaptırmamızı istedi.İki haftadır tam gün kreşe gidiyor.şu an beklemedeyiz. Önümüzdeki ay kontrole gideceğiz