e1if Selam kızlar bugün e bebekte gördüm 1000 liradan 200 tl ye düşmüş çok kararsiz kaldım alıp almamakta, çok gerekli hayat kurtarıcı pratik bi şey mi siz olsanız alır mıydınız tecrübeli annelr bi bakın hele
Eesay e1if bana kalırsa şart değil. Tencereye konan buhar aparatı da aynı işlevi görüyor, zahmetsiz o da. Ben kullanmadım eksikliğini hiç hissetmedim🌸
Deletedmom0099 e1if bence gereksiz. buharda pişirme aparatı aldım 20 liraya falan 2-3 ay ancak kullanmışımdır onu bile
ELFIDA-1 e1if ben almadım buhar süzgeci kullanabilirsin kullanacağın 2 ay zaten. nasıl 200 TL ye düşmüş ya imkansız gibi bir şey
ikizerkekannesi e1if 2 yaşındalar hala ara ara kullanıyorum en basiti geçen gün balık yaptım ama bize başka yemek vardı tek balık için fırın çalıştırmaktansa 20-30 dkkada mis gibi pişti makinede ben çok memnun kalmıştım fiyatı aşırı uygun
Deletedmom5284 Harika bi ürün bende kiwi markasının var hiç bulaşık çıkmadan yemeğini hazırlıyor püre yada çorba yapabiliyor müthiş birşey, 8 aydır kullanıyorum
Emineg35 e1if ben 2. El aldım kiwi baby. Aşırı memnunum. Öyle kolay ki 10 dk da patates haşlıyorum. Rondosunda da püre kıvamına getiriyorum. Öğünümüz hazır. Ben tavsiye ederim. Almamış olsaydım kaçırmazdım.
mustafayamaninannesi Her zaman kullanılan bişey değil buharda pişirme aparatı iş görüyor aldıysan da hayırlı olsun ☺️
e1if mustafayamaninannesi ya bi de işe de başlayacağım, zatenn uyuşuk eli ağır bi insanım, 200 tl uygun da aldım gitti valla 😂😂😂