Tükendim artık 2 gündür susmuyor 29 günlük bi bebek nasıl bu kadar uzun süre uyumaz anlamıyorum. Kolik ama 2 gündür hiç olmadığı kadar sürekli ağlıyor. Bi süre emiyor aç biliyorum başlıyor bağır bağır ağlamaya gazını çıkartıyorum tekrar emziriyorum bi kaç dakika sonra yine aynı. Sallaya sallaya emziriyorum bu kez uyuyor beşiğine koyuyorum odadan çıkmadan yine ağlıyor. Kucağımda uyuyor sadece. Normalde gezerek sakinleşirdi 2 gündür zar zor sakinleştiriyoruz. Gazı çıkıyor altı temiz yine durmuyor ne yapacağımı şaşırdım. Gitgide daha mı artıyor bu koliklik niye böyle oluyor ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum