Benim bebeğimde şuan 2 aylık sarılığı geçiyor yabaş yavaş ilk zamanlar hep en fazla 3 saatte bir emziriyordum. Şimdi değerleri düşmeye başlayınca rengide açılınca 3-4 saat oluyor bazen kendi açıkıyo hemen kalkıyor bazende uykusununbölmemekmiçin 4 saat olsun diye bekliyorum .. kendi kendine uyanmaya başladıysa bi sıkıntı yok 4 saati buldurabilisn bence