Omertugra20 Omertugra20 gerci sizinki ucta beyazlıktı sanırsam bizimki kırık bildiginiz takipte kalıcam eger baktım düzelme yok o zaman direk götürücem
Ozgeruya Omertugra20 evet bizim beyazlik var. Bizde baktircaz kana bakalim bizim baya oldu yaptirmayali
Omertugra20 Ozcanerva01 doğrudur valla özellikle çinko bende hep eksiktir mesela ne zaman kendimle alakalı birşey olsa doktor çinkon iyi bir kere demedi 😂😂