Alasad Geçen Çarşambadan beri rahatsızım Pazar günü acilde takılan serumdan sonra koku gitti ama tat var bu durumu yaşayıp korona olan varmı
Alparslanim Alasad ben rahatsizdim esimle gittik onda hic bisey yoktu yanımda oda verdi pozitif çıktı cnm
Kk41 Alasad kolonya keskin bir koku onu alıyormuşsunuz . Ablam hiç duymuyordu koku . Yine de emin olmak icin bir test yaptırın isterseniz