Aybarss03 benim zatem kistlerim vardı ama emzirmeden sonra da oldu. Benimki süt bezesi sanırım çünkü emzirdikten sonra küçülüyor, memem doluysa daha şiş oluyor. Sizinki nasıl? Bi de benimki tutmaya çalışınca kayıyot memenin içinde. Hareket edebilen, sabit olmayan kistler zararsız diye biliyorum.