Canım önce sen kararlı olacaksın bir hafta biberonu ver biraz uykuya daldığında memeni ver sürekli bunu yaparak memeye alışsın sütün çoksa mutlaka sağdıktan sonra ver yeni doğum yapmışsın kontrolsüz geliyordur süt bir haftanın sonunda tamamen kesip emzir ama aa aç kaldı ya vereyimde biberon uyusun diye kendin kendini kandırırsan başaramazsın malesef ben yaptım aç kalacak diyip 4ay sağdım verdm sonunda canıma yetti ve alıştırdım şükürler olsun ilk 3ay memeye 100de 100dönüyormuş zaten bebekler inşallah döner