anayimbennana 6 aydan önce sindirim sistemi tam oturmadigi icin bagirsak tepki verebilir bu çok doğal. Yani ek gidaya başladığınızda alerjisi, laktoz intoleransi olacak diye bi durum yok. Tekrarlamadiginiz surece bir şey olmaz. Benim bebegimde dogustan laktoz intoleransi var kendi sutumden geciyor ne yesem mukuslu köpüklü kaka yapiyor kan gormedik şükür. Ama bu sekilde hayatimizi sürdürüyoruz. Korkmayin ama gunu gelmemiş bebege de ek gida vermeyin derim