Nurdandefne Kızım bugün 6 aylık oldu.67 cm ve 7 kilo.Ebe gayet iyi ve sağlıklı dedi.Ama ne bilim..Okuyorum burda şu kadar kilo falan diye.Kıyaslama kesinlikle yapmak istemem.Hatta aşı olduktan sonra emzirme odasına gittiğim de bi kadın emziriyodu ve iki aylık mı diye sordu.Hayır 6 aylık dedim zayıfmış dedi 😡 Niye böyle söylerler anlamam 🤦🏻♀️
[silindi] Nurdandefne benimde bebegim 2.5 aylik 4750 kilosu banada aksine cok zayif diolar hic takilma ben takilmiorum 2.5 aylik bebegin 10 kilo olcak hali yok sonuc olarak. Saglikli olsunda kilosunu bosver
Minamom Nurdandefne Benim bebeğim 2 aylık 6 Kilo ama sadece mama yiyor keşke anne sütü verebilseydimde 3 kilo olsaydi bırakın kilo islerini gerçekten sağlıklı olsunlar yeter
KaSeAy Nurdandefne 6 aylık oldugunda doğum kilosunun 2 katı olması yeterli bence normal gözüküyo bnm oğlumda 5 aylık 6.400 kilosu 6. ayda 7 kilo bile olmaz belki ama ben böyle zayıf seviyorum☺️
NrYlmzTsr 😔😔 Nolur vazgecin artik su kilodan. Rahat birakin bebeklerinizi. Kilo degil, saglikli olduguyla ilgilenin. Kiyaslama yapmiyorum diyorsunuz, burada okuyorum bilmem ne diyorsunuz. Of valla
Minamom Sibelbyl 15 gün sma yedi çok kabiz olunca aptamile geçtik suan çok şükür düzeldi ama bu seferde fazla Kilo alıyor yaradı mama ama yapacak birsey yok ek gıdaya kadar böyle gidecek
Duruduygu Nurdandefne internetten aylık kilo çizelgesi indir ordan takip et .. susn senin ki ideal kilosunda bundan sonrası için gelisimine ordan doktordan sonra bakabiliyorsun olması gereken olmadı gerekenin ustu diye yazıyor
Melikeakiner [bilinmeyen] Ebede iyi demiş neden takılıyorsunuz boş verin sağlıklı olsun kilo her şekilde alır.
Gzdklc Benim kızım 10 buçuk aylık 8 kilo çizelgenin baya altında ama elden ne gelir sağlıklı olduğu için şükür ediyorum çok ugrastim kilo alması için ama hiç bişey farketmiyor bende oluruna bıraktım:)
SevcanEbrar Çünkü bebek değil tosun yetiştiriyoruz. Bütün hastalıklar kilodan olduğu halde ısrarla kilolu olsun herkes istiyoruz. Kilodan yürümeyelim yataklara düşelim ama kilo iyidir diyoruz.