Elfela canım hafif toplu bebeklerde olabiliyo diye biliyorum kasık kısmı yağlı olduğu içşn☺️ bende zamanla geçer diye duymuştum . bende 2 hafta önce sünnet yaptırdım sanki bizde de pipisinin ucu yapışık gibi doktor ileri geri yptırın banyoda ıslakken diyo ama düzelcek gibi değil sanki. doktor ellemesende 2 3 yaşına kadar düzelirn büyüdükçe dedi ne bilim garip geldi🤨 doktorlar için çok önemsiz böyle şeyler zamanla düzelir diye ama bende buna evham yapıyorum ister istemez