Mirackaran06 Merhaba arkadaşlar bebeğin prematüre doğdu 32 haftalık şu anda 4.5 aylık dün doktora götürdük karaciğerinde ve dalağımda büyüme olduğunu söyledi alt değeri 1200 çıktı. Acele edip gastroentrolojı bölümüne gitmemizi söyledi önemli bir şey mi
Evrim1906 Mirackaran06 gastroenteroloji bölümüne randevu almak zordur biran önce gidin dalak ve karaciğer büyümesi normal bir durum değil tabii biran önce gidin