İse yaramaaz vs değil yaramasa 39 derece ateşli çocuğumu 2.5 aylık şurup ateşini düşürmedi yazık günah dgil mi öyle çöpe atmak felan serin ve kuru ortamda bitene kadar kullanıyorum islatilan antibiyotik şuruplar kısa sürede kullanılıp atılmalı sadece