prensler_-_ Kızlar bebeğim 7.5 aylık fakat daha tek 1 disimiz bile.yok ….varmı böyle olan ne zaman çıkar 3. Aydan beri salya el herşey ağızda fakaatttt dış yok
prensler_-_ Abf 8 aylıkken yani canım darısı bana Cocuk huysuz huzur suz herşey ağzında hırçın ama dis yok
Balkupummm prensler_-_ oglum ilk disini 9 aylikken cikarmisti gayet normal gec cikarmasinda bi sorun yok🤗
Abf prensler_-_ eline yeşil soğan verin, bizimki öyle sakinlesiyordu, 1 yaşından sonra dış çıkaran bebeklerde oluyor, endişe etmeyin
unkurabiyesii prensler_-_ diş biraz genetik canım sen ya da eşin muhtemelen geç çıkarmıştır. Benimki 5 aylık çıkardı bende öyle çıkarmışım. Daha 1 yaşına kadar yolu var normalde 6-7 aylıktan sonra beklenir zaten 😊
Samett95 prensler_-_ benimkininde salyasi 3-4 aylikken baslamisti suan 7 aylik gecen ay 2 tane patlatti dis cikacagi zaman zaten uykudan aglayarak uyaniyorlar herseyi agzina sokuyolar.ben o donemlerde hep calgel dis jeli kulandim rahatlatiyordu
Busramaden prensler_-_ bebeklerın 2-3 ayda baslar dis belırtısı ama hemen cıkmaya bılır saglıklı olanı da gec cıkmasıdır☺️
Parsannesi prensler_-_ 11 buçuk aylık çıkardı oğlum ilk dişini şimdi 18 buçuk aylık 9 tane dişimiz var 😅 bir geldiği zaman mısır gibi patlıyor gerisi 😂
kelebek21 prensler_-_ ne güzel işte , geç çıkar geç çürür ☺️Bizimki 8 aylık oldu , 5. Ve 6. Dişleri geliyor
prensler_-_ kelebek21 canım alakasız benim dişlerim de geç çıkmış süt dişleri o kadar çok saglMdiki sallanmadan alttan çıkardı doktorda çektirir dim fakat şimdi hepsi çürük … Dolgu kanal böyle yani