Doğumdan cıktım 12 kilo vermişim 1 haftada(( oo dedim süper ! )) sonra mı resmen obez gibiyim doyma hissiyatım yok asla doymuyorum ve 7 kilo geri hoooop aldım diyetisyene gittim 1 hafta sonra bıraktım olmuyor nasıl yapacagım bilmiyorum bu arada hamilelikte pandemi sagolsun bide zaten yemesemde alırım hesabıı deli danalar gibi yiyip 32 kilo aldım 💟😩
üstüme olan tek bir kıyafetim yok inat ettim almıyorumda .