Oğlum 33 aylık ama nerdeyse uzun zamandır hep 13 13 buçuk kilo hiç almıyor yemeği bile koşarak yiyor hiç oturmuyor hep koşuyor amacım kesinlikle karşılaştırmak değil herkes diyor çok zayıflamış ama benim çocuğumun kilosu hep aynı babası amcaları hep zayıf ama az da olsa kilo aldırmak istiyorum siz neler yapıyorsunuz acaba sizinkiler kaç kilo normal mi.