Bedsssss bizde de oldu aynı şekilde hatta çok endişelendim anne sütü alerjisi falan mı acaba diye sonra gittik dr dedi ki anne sütünden oluyor korkacak bir şey değil 2-3 aylık olunca geçer bugün 2 aylık oldu eskiye göre bayağı azaldı ama önce çooook fazlaydı göğsünde çıkıyordu yüzünde sırtında her gören ne olmuş buna yanmış sanki diyordu çok şükür yüzünde azıcık kaldı korkmayın büyüdükçe geçer