Denizmom20 kırkı çıkana kadar dikkat ettim bi şok şeye ama sonrasında nerdeyse hergün soda içiyorum,hatta bazı günler iki tane içiyorum.kola içtiğim de oluyor,oturup litrelerce içilmiyor tabi.her besini ilk denediğimde ister istemez bi reaksiyon verdi ama alıştı.