Dilaraaaaa bi ara eşim olucak kişi yüzünden kız bir saatte kesildi sanki su dairesi 😂 çok şükür kalktım siniri stresi bıraktım ona süt yapıcı ezcaneden toz aldırdım soğan közledim şimdi maşallah da benim kızada maşllah günde 5 kere biberonla içmesi gerekirken sabah 2 göğsümü emiyor doymuyor abartmıyorum yemin ederim 2 kere 125 ml mama içiyor hatta bugün 60 ml ekstra içti peş peşe 😂😒 bana nabıyorsun dediler ama doymuyor nabıyım