Nessli Arkadaşlar merhaba gaz sancısı için bebeğime masaj yapıyorum ama masaj esnasında bı kere bile gazını çıkarmıyor, oyseki masaj çıkarıyor diyorlar, bebeğim neden o kadar zorlanıyor ki yani masaj esnasında çıkarması gerekmezmi
Giz3w Nessli masaj gazin kitlendigi kose noktalari bagirsaklarda ilerletiyor gazin sıkısmasini onluyor masaj sonrasinda bebeginiz kendi daha rahat cikarir yada masaj ve egzersizle desteklerseniz dik konuma getirdiginizde direk cikariyor
Nessli Sevenne AA ben yapamıyorum herhalde anlatır mısınız lütfen ?? Kısaca bilgilendirseniz nasıl yaptığınızı
Sevenne Nessli baya yardımcı oldu bana bu bide kendim şu şekilde buldum bacaklarını karnına doğru itiyoruz ya ben iterken hafif poposunu kaldırıp ikiye katlar gibi bebegi o şekilde ittim kaç kere çıkardı öyle anlatınca biraz korkunc gibi oldu ama görsel paylaşıcam😁
Sevenne Nessli https://www.hizliresim.com/lbmh7j2 bu şekilde bacaklarını poposuyla birlikte kaldırıp göbegine itiyorum incitmeden🙂
Aslmra80 Nessli ayaklarının diz kısmından tutup karnına doğru ittiriyordum birde bir sag bir sol şeklinde karnına ittiriyordum sonra karnına saat yönünde elimi döndürüyorum ve yukarıdan aşağıya doğru elimle yapıyordum aslında çok basit YouTube dan izle mutlaka orda anlatıyorlar ben hiç bilmiyordum doktorumuz gösterdi ve hep ordan izledim ama ben hep zeytinyağı ilitip karnına öyle masaj yaptım artı karnını sıcak tut birde e bebekten kiraz gaz torbasını aldım oda çok güzel gaz çıkarıyor kızım şuan 13 aylık benim birde gaz damlalarını kullandım çok gazliydi kızım
Kaderlmc Nessli gaz sancısı olduğunda ilk başta omuzumda başlıyorum sırtını 5-10 dakika saat yönünün tersinde ovalayarak sonra yatırıp karnına saat yönün tersinde masaj yapıyorum 5-10 dakika daha sonra bacak hareketlerine geçiyorum hareketleri yaptıkça çıkarıyor ve günde 2 bardak kimyon çayı içiyorum içmediğim günler çok zorlanıyor içtiğim zamanlar da masaja bile gerek kalmıyor çıkarıyor bacak hareketleri için de youtubdan çok video izledim o şekilde yapıyorum
Nessli Aslmra80 kira Aslmra80 tamam youtubede izleyeceğim bende böyle yapıyorum hemen hemen. Ama süresi kısa oluyor benim herhalde
Nessli Kaderlmc yaaa gerçekten kimyon çayı içince bebek rahat rahat gazını cikarabiliyormuuu farkettim bunu 🙏
Kaderlmc Nessli evet gerçekten uykusunda bile rahat çıkarıyor en azından benim bebeğime etki etti denemekte fayda var tane kimyon alın aktardan kaynamış suya atıyorum 1 su bardağına 1 tatlı kaşığı 5-10 dakika demini almasını bekliyorum süzüp içiyorum ama sıcak tüketme ılık olsun çok sıcak yiyecekler bebekte gaz yapar der annem
Nessli Aslmra80 bundan sonra kimyon çayı içeceğim. Rezene çayı olarak aktardan mi alıyoruz acaba bu arada bebeğim daha 1ay 14gunluk emiyor
Aslmra80 Nessli evet ama şunu söyleyeyim normal kimyon alma dağ kimyonu satıyor aktarlar mutlaka ondan al o daha da faydalı. Birde biz doğdu 10 gün sonra bebegimede verdim ben rezene falan burda yok bebeğe söyle olur böyle olur yazacaklar yazanlarda umurumda değil ben verdim faydasını gördüm tercih senin