Mom4775 canım merhaba, nasılsın? :)
Benim kızımın en sevdiği şeydir oyuncak arabalar, dinozorlar, hayvanlar. Bebekle neredeyse hiç oynamıyor ama arabalara bayılıyor.
Ambulans aldık, küçük kamyon seti aldık, bir de hot wheels arabalardan aldım çöp kamyonu, yarış arabası falan.😅
Bayağı seviyor.
Doktorculuk oynarken ambulansla hasta taşıyormuş gibi yapıyor. Üstüne doktor setinin parçalarını koyuyor, ambulans geldi diyor.
Bence bi al dene, kesin sevecektir diye düşünüyorum.🙈