Gnt38 merhaba bende 2 yasinda kestim. Oncelikle gunduz kestim. Gece bayaa bi uzun zaman devam ettim. Cunku gunduz bir sekilde unutturmak kolay. Geceleri uykusu devam etsin,uyanmasın, mızmızlanmasın diye memeyi kesmekte zorlandım ama tamamen benim üşengeçliğimden kaynaklı🙈
Gündüzleri kesmeyi deneyin ilk etapta. Gecelere gelince ..
Süt içiyorsa büskvitli süt her zaman dolapta hazır olsun. Uyanmasını beklemeden gece 2 veya 3 kez doyurun ki meme istemeye uyanmasın. Karnı tok olsun mızmızlanmasın. Sonraki etapta da sütü azalttım. Tamemen 1 aya yakın bir sürecte artık sütte istemiyor. Demek istediğim bir şeye karar verin ve kademeli olarak ilerleyin. Meme bile veriyorsaniz, Meme artı süt verin. Umarım anlatabilmisimdir. Uzun oldu kusura bakmayın😊