Prensesss_annesiii Kızlar altın bozup araba Alicaz acaba dahada yukselirmi yoksa bozsakmi geçen yıl da böyle yüksek di tekrar düşmüştü bizde hata ettik en yüksekden almistik
BARTUMOM Prensesss_annesiii bende 5 ay öncesi 100 bin liralık altın bozup araba aldım kuyucuya gidene kadar 4 kere fiyat değişti 5 ay önce 120 bine aldığım araba şuan 160 bin fiyat değerinde hepsi birbiriyle orantılı gidiyor aslında
Ahmet16 Fed toplantısı olacak tekrardan alım fırsatı gelicek şuan en tepe gram 520 olur daha sonra 500 e felan düşer yıl sonu gibi tekrar yükselir