Kubra1808 Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık ve diş çıkarma belirtisi var. Elleri hep ağzında huysuz uyku düzeni kaçtı ağlıyor ne yapabilirim . Bu durumdan başına gelen arkadaşlar var mı
Monaroka Kubra1808 Ellerini yeni yeni tanıyorlar o yüzden ağzına alıyor olabilir. Gaz sıkıntısı vardır belki huysuzluğu ondandır
Gdizal Kubra1808 8-9.hafta atak donemindeler huzursuzlugu o yuzdendir, ellerini kesfediyorlar bide bizimki de surekli agzinda ve salya akitiyor 2ay 10gunluguz 🤷🏻♀️
Kubra1808 İçim azda olsa rahatladı bana doktorumuz söyledi diş belirtisi diye ondan merak ettim 2 ay 13 günlüğüz