Arkadaşlar burada sular aşırı kreçli
Parlatıcı tuz vs takip ediyorum makinede.
Bardaklar hep tuzlu gibi su lekeli cıkarıyor.
Fnısh kullanıyorum bugun fairy denicem.
Tabak bardaklarn parlak cıkması icn makineye bsey yapıyor musunuz veya ne yapabilirim cogu zaman makineden cıkarıp elimde tekrar yıkamak zorunda kalyrm🥴🥴🤦♀️