25 günlük bebeğim var. 1 kg almış doğumdan sonra. Dün doktora gittik doktor çok kilo almış çok emmiş 2 saatten önce emzirme dedi. Çok emdiği için çok kaka yapmıs ve makatında çatlak oluşmuş. calpol agrı kesici şurup verdi agrısı olunca bir çay kaşığı verin dedi. Anestol ve medacasol krem verdi günde 3 kez birer pirinç tanesi kadar karıştırıp makatına sür dedi. Bir de prebiyotik damla verdi günde 6 damla düzenli olarak kullanın çok gazı var çok emdiği için dedi. Dünden bu yana düzenli uyguladım ne dediyse. Ama bebeğim çok acı çekiyor makatındaki
çatlaktan ötürü. Şimdi zar zor susturdum bebeğimi. Ağlıyor canı yanıyor kaka yaparken nefesi kesilircesine çok ağlıyor. Gaz sancısı olunca bi şekilde pozisyon değişikliği masaj vs derken susuyor ama makatı acıyınca hiçbir şekilde susmuyor. Neler yapabilirim hem ağlamasını kesecek hem de bu makat çatlağı bir an önce iyileşsin diye. Ve gaz sancısı olmaması icin neler önerirsiniz, gaz sancısı durumunda neler yapabilirim ?