Kızım 7 kilo. Ve hiçbir şey yediremiyorum 7yi yeni doldurduk. Mama da içmiyor emmiyor da resmen suyla yaşıyor.. Bebeklerinizin yemeği sevdiği tarifleri yazabilir misiniz? Çoğu şeyi denedim. Önce sağlıklı başladım tabi baktım olmuyor. Bebe bisküvisi de verdim, kaşık mama da. Kavanoz mama da. Yemiyor. Kendime yaptığım yemekten yedirdim az tuzu olsun diye yine yemedi. Ağzını bir kilitliyor açmıyor. Dün doktora götürdüm. Yapçak bi şey yok diyor. O ne demekse. Bir sürü para veriyoruz dediği laf bu