Melisatugce1 Hanımlar merhaba , doğum yaptım ve bugün 40. Günümüz ve benim 40 gündür kanamam var şu an bile regl oluyorum ne yapmalıyım normal bir durum mu? doktora mı gitmeliyim? ilk gebeliğim bilmiyorum
Rmys19 Melisatugce1 geçmiş olsun normal değil bence en azından doktorunuzu arayın söyleyin ben sezeryan doğum yaptım benim çok olmadı doktorum dedi kırkın çıkınca gel kontrol e gitmek lazım
qwrt1245 Melisatugce1 benim de devam etmişti ama azalmıştı Eger azaldıysa ve az az geliyorsa normal ama hala çok fazla kanama varsa doktora gidebilirsiniz
Sevgi1995 Melisatugce1 bende sezeryan oldum 40 gün azar azar geldi sonra tamamen kesildi 1 hafta sonra regl oldum Bi doktora görünün isterseniz
Yazannesi1 Melisatugce1 bi doktora gidin isterseniz çünkü benim aralarda kesilmişti sonra tekrar başladı. Sonrada azala azala bitmişti