Eşimle boşanma sürecindeyiz annemlerde kalıyorum 4 gündür bu gün babası görmek istedi git babanda kal.oglum babaanneside var o ilgilenir oynar oyalar her türlü istemiyor sende gel anne diyo agliyo eşimle biz bosaniyoruz ama oğlumun babasından soğumasını istemiyorum çok anneci asla 5 dk yanliz bırakmaz beni bu akşam götürüp birakicam babaannesine nasıl yapacak nasıl durcak bilmiyorum bu süreci nasıl atalatabilirim çocuğa bunu nasıl anlatabilirim 😔