HiraaAzraa Kizlar kolye alan varsa siz kaçinci ayda taktiniz? benim ki 1.5 aylik, şu aralar huysuz kolyesini takayim diye dusündüm ama bilemedim🤔
Mmavi HiraaAzraa 4. Ayda taktim hic birseye yaramadi cikardim en azindan ben o sekilde tecrube ettim. Sizin icin erken oldugunu dusunuyorum daha cok kucuk.