pogcayanakannesi benim bebeğim 26 haftalık doğdu 3,5 ay küvezde kaldı o süreçte söylediler böbreklerinde taş olduğunu orada birşey yapmadılar tabi taburcu olduktan sonra biz götürdük kontrollere iki böbrektede toplam 5 adet vardı en son büyüklüklerini hatırlamıyorum ama en büyüğü 5 mm di sanırım. Bizede solüsyon başladılar ama bebeğime onu içirmek imkansızdı çok zor içiyordu tadı ekşi olduğu için sonra kan değerlerine göre ilacı değiştirdiler ama dediğim gibi asla içmiyor bebeğim başta biraz kullandık arada vermeye çalışıyorum yine 2,5 aydır gitmedik kontrole yakında gitmeyi düşünüyorum
şuan düzeltilmiş 6 aylık
kontrollere başladığımızda 2 haftalık falandı