Hanımlar meraba, 16 gün önce doğum yaptim ve alttan dikişlerim var. Bu dikişleri iyileştikten sonra hastaneye gidip aldiriyormuyuz yoksa kendiliğinden mi düşüyor? Benim 3 tane dikisim kendiliğinden düştü ve aynayla baktığımda açılma olmuş biraz muayeneye gittigimdede doktor biraz açılmak var ama iyi görünüyor dedi sizce ne yapmalıyım ??