Arkadaşlar, pazartesi doktora gitmiştik kalça çıkıklığı için çok hafif hırıltı ve öksürüğü vardı hemen antibiyotik ve şurup yazdılar biz de çok küçük biraz daha bekleyelim özele gidelim falan dedik ertesi günü öksürüğü artıp nefes darlığı da yaşayınca gece hastaneye geldik. Bronşiolit teşhisi kondu yatış verdiler. Ben de hastaydım bi kaç gündür boğaz ağrısı burun akıntısı vardı ama halsizlik ya da ateş yoktu bol bol ıhlamur içtim doğal şeyler tüketmeye çalıştım ama geçmedi şimdi de bebeğime bulaştı😭 bunu yaşayan var mı geçiyor mu bir daha tekrarlar mı ne yapmalıyım çok üzülüyorum Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin