010719 1 haftadır çekiyoruz bizde, ishal vardı ishaldan sonra devamında bu virusu kapmış. Bize damla verdi doktor zamanla kabuklaşıp soyulacak dedi, şuan soyulma aşamasında 😕 ağzı içinde yemekten önce jel vermişti ağzındaki yarayı uyuşturuyor diye ama onu kullanmaya gerek olmadı elleri ayakları kötü oldu sadece🥺 anca anca geçiyor. Bulaşıcı birşeymiş 1 haftadır evdeyiz kimseye bulaşmasın diye..