Beyziikoo 2-3 sene var daha canısı isterse burdan doğuya gidecez belki erken isterim diyordu😀çok kalabalık ya Ankara bizim yaşadığımız yer küçük olduğundan 🙊alışamadık kalabalık şehre 🙄bunaltıyor insanı memleketin canım 😂🙊sen değil ama sen ferah veriyorsun 🥳