19 günlük bebeğim var. Göğüslerim ilk günlere göre küçüldü ve yumuşadı ben de sütüm mü azaldı diye panik yaptım. Ama göğsümü sıkınca süt geliyor. Bebeğim 3 gündür geceleri çok ağlıyor gündüzleri rahat uyuyor. Ben de acaba sütüm mü azaldı doymuyor mu diyorum. Bebeğimin doyup doymadığını nasıl anlarım ya da sütüm mü kesiliyor sizce 😢