Merhaba güzel anneler 1 bucuk yasında bir kızım var normalde adetim ayın 2sinde olması gerekiyordu ama gecikti ayın 6sında test yaptım ikinci cizgi az silik cıktı iki kere yaptım ikiside aynıydı kan testi verdim cuma günü betahcg 61.23 dü bugün sabah kahverengi leke geldi cok az tuvalete gittiğimde ise acık pembe kanamam vardı dolu dolu olmasada damla seklinde vardı ilk doğumumdan sonra rahmimde yara vardı bebek acaba yerleşmeye çalışırken yaramı kanadı yoksa düşükmü yasıyorum acaba basına gelen varmı güzel anneler simdiden teşekkür ederim🤎