asiltonunmommysi Bu baby spaları çok beğeniyorum da gidenler memnun kaldı mı? 40ı çıkacak oğlumun o zaman mı götürsem biraz büyüse 3 aylıkken falan mı götürsem. Genelde de uyuyor ya bebeğim saatini nasıl ayarlasam da huzursuz olmasa keyfini çıkartsa
Sunlight asiltonunmommysi ben götürdüm bebeğimi çok da memnun kaldık güzel bi anıydı bizim için🥰 Biz 9. Ayında götürdük
elifineylulu asiltonunmommysi yaş gününde götürdük çok da sevdi kızım konsept yapmışlardı bize de sağolsunlar
asiltonunmommysi efelettin zor oldu mu uyanık mıydı ben 40ı çıkınca götüreyim diyorum da gündüz uyuyor genelde gidince huysuz olur diye korkuyorum
efelettin asiltonunmommysi oğlum çok çok keyif almıştı ama çok küçük olduğu için 20 dakika falan tutmuştuk havuzda
laliko35 asiltonunmommysi ya gazlı bir bebekse 40 çıkınca götürün ama değilse biraz daha büyükken daha iyi oluyor
laliko35 asiltonunmommysi ben size şöyle anlatayım bizim evimize çok uzak olduğu için götürmekten vazgeçmiştik sonra atak haftasında kızım hiç uyumadı ve artık mal olduk eşimle götürdük öyle iyi geldi ki 😂 eylül ayın da götürdük bekliyoruz bir atak daha gelsin goturucez gene 😂 gaz sancisina kabızlığa uykusuzluğa atak haftalarına çok çok iyi geliyor
Kusannesi asiltonunmommysi ben hep götürürdüm gerçekten sevmişti bir de çok gazlıydı gazına iyi gelmişti. Uykudan kalkmasın ama uykuluda olmasın o arayı yakalamış olmanız lazım
asiltonunmommysi Kusannesi gaz sancısı akşamları çok vuruyor bizim 5 ile 10 arası bazen 8de bazen 7de başlıyor sancı. Akşam üstü mü götürmeliyim
Kusannesi asiltonunmommysi saati farketmez ne zaman en uysalsa o xaman götür. Suyun altında öyle gaz çıkartıyorki kabarcıkları görebilirsin😀